Известие

Collapse
No announcement yet.

ПОМОГНЕТЕ ! Чукане в двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПОМОГНЕТЕ ! Чукане в двигателя

    Имам алфа 156 2.0 тс , до скоо всичко беше ок но започна да чука нещо след 2000 оборота от към ангренажа.Реших че някои клапан! Смених маслото ако е с маслени повдигачи дано да се оправи но не. Четох из форума и прецених че е от Вариатора . Но миналия ден се наложи да карам колата до 7000 оборота на 2 после на 3 след това вкарах 4 и олабих двигателя после 5-та и след 2 минути чукането стана вече клопане пак от към ангренажа,ту намалява ту става по-силно но като цяло си клопа та чак страх да те хване. Какво може да е станало с двигателя ? ПОМОГНЕТЕ !!!!

  • #2
    Очевидно отговора ще намериш в сервиза.Преди да го направиш гледай да не се налага да я ръчкаш в 7000об.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      имах подобен проблем по същия начин тропаше вкарах я в сервиз и какво се оказа биелен лагер на 2ри цилиндър е превъртял и е направил мизерии сега ще сменям биелни лагери основни лагери една биела шлаифане на вал и още куп чарколяци таке че бегаи към некои сервиз за да не страдаш като мене
      sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
      Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

      Comment


      • #4
        За съжаление неговите страдания няма да са по-малки от твоите. Изхлопа ли, нищо добро не следва от това. Колега ако имащ възможност с репатрак я закарай в сервиза. Ако я караш на собствен ход, гледай на повече от 3к оборота да не я вкарващ, че неюата както ги описваш са на мого зле работа.
        Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:11.
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
          За съжаление неговите страдания няма да са по-малки от твоите. Изхлопа ли, нищо добро не следва от това. Колега ако имащ възможност с репатрак я закарай в сервиза. Ако я караш на собствен ход, гледай на повече от 3к оборота да не я вкарващ, че неюата както ги описваш са на мого зле работа.
          Като му гледам локейшъна директно ше му сложат друг мотор
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6


            Първоначално публикувано от paceto Покажи съобщение
            Имам алфа 156 2.0 тс , до скоо всичко беше ок но започна да чука нещо след 2000 оборота от към ангренажа.Реших че някои клапан! Смених маслото ако е с маслени повдигачи дано да се оправи но не. Четох из форума и прецених че е от Вариатора . Но миналия ден се наложи да карам колата до 7000 оборота на 2 после на 3 след това вкарах 4 и олабих двигателя после 5-та и след 2 минути чукането стана вече клопане пак от към ангренажа,ту намалява ту става по-силно но като цяло си клопа та чак страх да те хване. Какво може да е станало с двигателя ? ПОМОГНЕТЕ !!!!
            Сигорен си ,че не е от вариатора,а се чува некаде от към ремака.Провери пак добре и ако не от вариатора и ти си тръгнал към мотор

            Comment


            • #7
              бегаи у некои сервиз за да не страдаш като мене основен ремонт

              на едната снимка се вижда как изглеждаше преди
              Attached Files
              sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
              Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

              Comment


              • #8
                ЗАЩО РЕМАЦИТЕ СА 2 АЗ КАРАМ 1800 И Е 1
                Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                Comment


                • #9
                  Защото е 16V

                  Comment


                  • #10
                    Не,щото е 2.0
                    EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                    Suzuki GSXF600 99г.
                    Bravo 1.9 8V Multijet

                    Comment


                    • #11
                      И има балансиращи валове.
                      alfa romeo156 2.0TS 11'97

                      Comment


                      • #12
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          то друг двигател най-лесно се слага, въпроса е да се останави какво е станало! Работи все едно съм му махнал изпускателните колектори и тропа се едно два чука се блъскат там вътре. Иначе проклетника ното прекъсва нито киха... като се махне схума си работи перфектно

                          Comment


                          • #14
                            Ама ти още ли не си я вкарал в сервиза?А после, защо се чупели Алфите?
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #15
                              тук не става така ! а и аз съм всеки ден на работа. тя колата си е в гаража. Е тука доста щеме ошкурят за ремонт ,понеже съм чуйденец.

                              Comment

                              Working...
                              X